Wednesday 8 July 2009

Dia Makan Bersama family aku...

hari selasa 7.7.2009

family aku bertandang ke rumah aku di sri kembangan...
mereka sengaja menjenguk aku di sini, mybe sebab abang aku si Llyod cuti.
aku pon rase malas nak pegi class then mum ckp die nak masak, aku pon tolong la.
then tanpa disangka2 Lloyd telah menelefon my dear boyfriend( MR. BERUANG)
20 minit kemudian sebuah kereta proton memasuki halaman rumah aku. Dia call aku cakap nak cepat coz dia nak balik kampung di BAHAU N.Sembilan. Dia takut nak masuk ke dalam coz dah nampak kereta daddy aku.

Then aku tipu la just mum jea yang ade, so die tak risau coz memang dia dah jumpe dengan mum aku. Terus dia masuk dalam rumah then aku tengok muke die macam jumpe hantu bile tengok daddy aku ade. Aku ngan Lloyd ape lagi gelak sakan la. lepas tu dia salam dengan daddy aku. daddy aku tegur, kenape muke macam jumpa hantu, takut kat uncle ke, uncle tak makan orang la. Terus die cover muke and gelak dengan gaya sopan.

After that mum terus ajak dia makan dengan kami. Lepas makan dia keluar ke halaman dengan Lloyd coz mereka berdua perokok tegar and daddy aku bru 4 bulan stop smoking. aku keluar just nak gelak kan dia. Die mule buat muke ketat. then dia tanye Lloyd bile balik malaysia. Lloyd terus cakap die cuti sebulan jea. Coz dah lame tak balik Malaysia, last abang aku balik pon time aku masuk LKW. Dia memang bz aku rase dah 4 tahun dia jadi pilot.

Then Mr Beruang pon salam my dad and my mum, coz dia kate nak balik kampung. so my mum and my dad cakap "carefull n jangan drive laju" dan mum sempat bergurau dengan dia and ckap balik cepat nanti aku rindu dia. plizzz... sekarang dah modern aku boleh men webcam or 3g ngan dia..

but i miss him 2.

No comments:

Post a Comment